AĞAÇ DİKTİK BİR NESLİ KURTARDIK

Okulumuz öğrencileri bu hafta Lise Müdürümüz Niyazi AYNA nın başkanlığında Orman İşletme Müdürlüğünün tahsis ettiği alanda 'BİR KUŞAĞIN DİKTİĞİ AĞACIN GÖLGESİNDE GELECEK KUŞAKLAR SERİNLER' şiarıyla ağaç dikti.Öğrencilerimiz bu etkinlikte bir ağaç dikmenin ne kadar önemli olduğunu kavradılar.Bu etkinlikte emeği geçen herkese teşekkür ederiz.

Ziyaretçi Bilgisi

Bugün 427

Dün 613

Bu Hafta 1040

Bu Ay 4700

Toplam 1374752

Duyurular

İçerik Bulunamadı.

Hızlı İletişim

ENDER EĞİTİM KURUMLARI

(0328) 812 08 08

(0328) 814 33 66

iletisim@ozelenderkoleji.k12.tr

MERKEZ / OSMANİYE